Saturday, January 3, 2009

aKeMaShItE oMeDeTou..

huhu...

dah 2009... maknanya umur aku dah bertambah lagi tahun ni... azam tahun baru? macam tahun-tahun yang lepas, tiada azam baru. nama aku jer dah cukup membawa makna "kelebihan azamku". jadi, azam saja yang lebih.. tak payah nak tambah-tambah lagi..ehehhee...

banyak yang aku harapkan tahun ni untuk diri aku.
  • berjaya tamatkan sarjana
  • berjaya tamatkan status "dalam percubaan"
  • berjaya tamatkan status "bujang" (harap-harap la.. hihihi.. malu, malu...)
  • berjaya tamatkan apa yang aku dah mulakan (biasanya hangat-hangat tahi ayam jer)
semuanya nak tamat dengan jayanya.

apa-apa pun, aku berazam untuk menulis blog ni secara konsisten mulai tahun ni.. huhu..

selamat tahun baru...

2 comments:

Anonymous said...

bagus aidachan. happy blogging!

aida azmi said...

hoho alia chan... ganbarimasu wa!!